Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a efektivní propagace Elektronického obchodu.
Hájek, Jan ; Bauer, Oldřich (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem webu s elektronickým obchodem s fotografiemi a jeho cílenou propagací podle moderních trendů. Cílem mé práce je navrhnout elektronický obchod pro prodej fotografií a sluţeb tak, aby přesně oslovil vhodné cílové zákazníky a zvýšil fotografovi zisky.
Vliv sociální reklamy na generaci Z
Lavická, Adéla
Diplomová práce se zabývá sociální reklamou a jejím vlivem na současnou dospívající generaci, generaci Z. První část je zaměřena na vysvětlení teoretických pojmů, jako je sociální marketing, sociální reklama a generace Z. Cílem diplomové práce je zjistit, jak jednotlivé prvky používané v sociálních reklamních spotech ovlivňují generaci Z. Praktická část práce obsahuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Následuje kvalitativní výzkum. Nejprve jsou popsány jednotlivé sociální reklamy a jejich kontext, pak jsou jednotlivé spoty analyzovány. V závěrečné části jsou porovnány výsledky kvantitativního i kvalitativního výzkumu a stanovena konkrétní doporučení pro využití v sociálních reklamách s cílem oslovení spotřebitelů generace Z.
Vnímanie emocionálnych apelov v nekomerčnej reklame
Poláčková, Darina
Cílem práce je na základě výsledků focus group popsat, jak účastníci cílové skupiny vnímají využité emoce v nekomerční reklamě a navrhnout vlastní nekomerční reklamu.
Typy sociálních reklam týkajících se bezpečnosti silničního provozu a jejich vnímání mladými řidiči
Popiolková, Michaela ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak vnímají vybrané kampaně na bezpečnost silničního provozu muži od 18 do 24 let. V teoretické části je vymezen pojem sociální reklama, dále jsou představeny hlavní cíle kampaní na bezpečnost silničního provozu a je porovnáno několik existujících studií zabývajících se efektivitou sociální reklamy se zaměřením na bezpečnost silničního provozu. Následně jsou v teoretické části popsány tři typy reklamních apelů a sociálně psychologická teorie plánovaného chování, která je využívána pro predikci chování a je aplikována ve výzkumné části. V praktické části práce je popsán průběh kvalitativního výzkumu vedený formou rozhovorů s šesti respondenty. V poslední části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a představeny hlavní zjištění.
Sociální plakát jako nástroj komunikace
BOČKOVÁ, Lucie
Předkládaná diplomová práce s názvem "Sociální plakát jako nástroj komunikace" se ve svém obsahu zabývá sociální reklamou a jejím možným využitím jako komunikačního nástroje. Teoretická část se zabývá grafickým designem a především tvorbou plakátu, jako vizuálního komunikačního prostředku reklamy. Dále teoretická část nastiňuje historický vývoj reklamy a obsahuje výčet charakteristických znaků sociální reklamy, kterou vymezuje ve vztahu k reklamě komerční., dotýká se problematiky právního i etického vymezení a klade otázky ohledně jejího vlivu a účinnosti ve společnosti. Praktická část této práce obsahuje vlastní tvorbu souboru šesti sociálních plakátů. Soubor plakátů je vcelku zaměřen na témata příznačná pro danou cílovou skupinu. Předpokladem je další možné využití plakátů, jako edukačního materiálu v rámci výuky žáků 2. stupně základních škol. Na základě tohoto materiálu je možné rozvíjet diskusi na celé spektrum společenských témat. Nabízí prostor pro komunikaci, kladení otázek a hledání odpovědí. Součástí práce je obrazová příloha, na kterou je odkazováno v průběhu textu. Obsahem této části je také ukázka tvůrčího procesu, obsahující výsledný soubor autorských sociálních plakátů a jejich možné varianty.
Subjektivní vliv sociální reklamy na studenty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
ZAJACOVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá méně známým druhem reklamy, a to reklamou sociální. Sociální reklama, především prostřednictvím emocionálních apelů, upozorňuje na celospolečenské problémy, špatné návyky lidí a usiluje o změnu chování, čímž chce zlepšit současný svět. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části, přičemž teoretická část nabízí ucelený pohled nejen na sociální reklamu, ale z části i na reklamu jako takovou. Objasňuje pojem sociální reklama, porovnává ji s reklamou komerční, popisuje její historický vývoj a definuje subjekty sociální reklamy. V práci je dále vysvětleno, jak sociální reklama ovlivňuje společnost, což se jí daří hlavně emocionálním vyjádřením daného problému a pomocí reklamních apelů. Přiblíženy jsou také konkrétní reklamní kampaně, a to podle nejčastější typologizace témat sociálních reklam. Výzkum byl prováděn pomocí dotazníkového šetření a jeho cílem bylo zjistit, zda existují rozdíly v povědomí o sociální reklamě u studentů ZSF JU a EF JU a také to, zda má sociální reklama vyšší subjektivní vliv na studenty ZSF JU nebo EF JU. Tyto hypotézy se potvrdily a dokazují tak, že existují rozdíly v povědomí studentů o sociální reklamě dle studijního zaměření, a že sociální reklama působí více na studenty studující zdravotně sociální obory. Odpovědi respondentů z obou zkoumaných fakult se v mnohém lišily. Studenti se však shodli, že jim sociální reklama připadá prospěšná a chtěli by se s ní setkávat častěji. Studenti ZSF JU si zvolili jako své zaměstnání výkon pomáhající profese, což vyžaduje i osobnostní charakteristiky, kterými mohou být sociální cítění a touha pomáhat. Výzkum přinesl zjištění, že studentům společenské problémy nejsou lhostejné a sociální reklama na ně tak působí o něco více než na studenty EF JU. Výsledky dále ukázaly, že sociální reklama plní svůj účel, kterým je upozorňování na celospolečenské problémy, které se tak lidem mají dostat do povědomí.
Sociální reklama v České republice
Filsaková, Petra ; Vinopal, Jiří (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Sociální reklama v České republice" se zabývá specifickým propagačním prostředkem sociálního marketingu, kterému je nejčastěji připisován termín sociální reklama. Kromě jejího zasazení do širšího rámce se zabývá také klíčovými aspekty celé této reklamní disciplíny, jako jsou například její definice, formy a historický vývoj. Vzhledem k tomu, že je na ni nahlíženo jako na komunikační prostředek promlouvající k veřejnosti skrze média, jsou v práci charakterizovány také metody přesvědčování. Cílem práce je detailní popis specifik tohoto fenoménu v letech 2007 až 2014, jehož je dosaženo metodou obsahové analýzy. Výsledky ukázaly, že největší prostor v médiích dostávají sociální reklamy zaměřené na celospolečenské problémy a to především v oboru sociální odpovědnosti a ochraně a prevence zdraví. Konkrétně jsou to spoty zaměřené na chudobu, pomoc handicapovaným, komunikování nemocí (AIDS, rakovina, apod.) a vzdělanostní rozvoj. Ze sledovaného vzorku byla pouze ¼ dárcovského charakteru a mezi nejvyužívanější principy přesvědčování v sociálních reklamách patří emocionální apely a svědectví. Získaná data mohou být dále použita například k mezinárodnímu srovnání, dlouhodobému výzkumu účinků médií či k podrobnější analýze dobrovolnictví v ČR. Klíčová slova Sociální reklama, sociální...
Proměny téže reklamní kampaně v závislosti na médiu (znaky, znakové systémy a sémiotika)
Hellebrandová, Kateřina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Dvořák, Tomáš (oponent)
Tématem práce je proměnlivost druhé vlny reklamní kampaně projektu CHODICILIDE.CZ v závislosti na médiu, které ji prezentuje. Jedná se o sociální kampaň nadace Sirius, která netradičním způsobem již několik let upozorňuje na problematiku vztahů lidí s postižením a bez něj. Vzhledem k sociální povaze reklamy bude v teoretické části vymezen pojem "sociální reklama" a dále budou uvedeny části vědních disciplín a oborů, které se tématu práce dotýkají. Uvedena bude metodologie práce. Po představení kampaně, jejích zadavatelů a tvůrců přijde část analytická. V práci bude provedena narativní analýza, která bude rozebírat dějovou linku reklam. Na ni naváže analýza sémiotická, která se postupně bude věnovat obrazu a zvuku, poté verbálním a nonverbálním prvkům. Rozebrány budou všechny formy kampaně tedy televizní spoty, tištěná reklama, internetová reklama, projekty guerilla a ambient marketingu a zmíněno bude i PR. Součástí práce bude též vlastní dotazníkové šetření, které se pokusí zhodnotit reklamu kvantitativní analýzou. Zkoumáno bude přijetí reklamy veřejností, její zapamatovatelnost, nejvýraznější prvky, názor veřejnosti na danou problematiku apod. Na závěr dojde k porovnání jednotlivých forem kampaně v kontextu výsledků průzkumu.
Sémiotická analýza kampaně "chodicilide.cz"
Kutilová, Lucie ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Sociální kampaň Nadace Sirius s názvem "chodicilide.cz" se snaží změnit přístup veřejnosti k osobám se zdravotním postižením. Po předchozím monitoringu, workshopech, odborných textech se výsledkem stalo kreativní a mediální řešení kampaně. Kampaň staví především na humoru a provokaci. Vytvořila paralelní svět, kde je přirozenou vlastností létat a chodiči představují osoby se zdravotním postižením. Diplomová práce se bude zabývat sémiotickou analýzou mediálního řešení druhé vlny kampaně směrem k cílové skupině. Práce analyzuje způsoby komunikace použité v kampani s ohledem na účinnost směrem k veřejnosti. V teoretické části je představena sémiotika, problematika sociální reklamy a pojetí hendikepu v kontextu České republiky. Analytická část se věnuje sémiotické analýze mediálního řešení druhé vlny kampaně, konkrétně logu kampaně, vybranému billboardu a televiznímu spotu.
Sociální reklama a její vliv na chování lidí
VYSOTSKAYA, Diana
Bakalářská ráce se zabývá sociální reklamou, konkrétně vlivem sociální reklamy na chování lidí. Cílem bakalářské ráce je nahlédnout na sociální reklamu z několika ersektiv a zjistit do jaké míry sociální reklama ovlivňuje ostoje a chování lidí, do jaké míry je známá ve solečnosti a do jaké míry je efektivná. V teoretické části ráce jsou objasněny ojmy, jako je sociální reklama a její secifikum, dělení a zůsoby ovlivňování a maniulování emocími člověka. raktická část orovnává data získaná z teoreticko-metodologického základu s daty získanými ři dotazování. raktická část také obsahuje interretace výsledků mého výzkumu vzhledem ke stanoveným hyotézam.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.